اعتراض زنان جبهه مشارکت نسبت به ادامه بازداشت های سیاسی اخیر



به نقل از سایت امروز: كميسيون زنان و شاخه زنان جبهه مشاركت ايران اسلامي با انتشار بیانیه ای ضمن انتقاد شدید از به سخره گرفتن آرای حقیقی ملت نسبت به ادامه بازداشت های سیاسی اخیر اعتراض کرد.متن کامل این بیانیه در ادامه می اید:

بسم الله الرحمن الرحيم

انا لله و انا اليه راجعون


روزهاي سختي را مي گذرانيم . روزهايي كه بايد به كام همه فرزندان ايران، در پي حضورسبز و پرنشاطشان، شيرين باشد اما نيست. ايام رجبيه است و مناجات و اعتكاف و دعا. روزهاي نزول بركات الهي و گشايش ها. اما افسوس كه مادران ايراني داغدارند. داغدار بهترين، فهيم ترين و كوشاترين فرزندان ايران. غيور جواناني كه طي اين سي سال پس از پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي باليدند و چون سرو سهي ايستا و سبز در خاك وطن ريشه دوانيدند و متأسفانه اين روزها در نهايت ناسپاسي به ناحق در معرض تيغ كين قرار گرفتند و ايستاده در مسير حق طلبي جان باختند و روحشان از پيكر پاكشان به ملكوت اعلي پرواز كرد.
مادران ايراني دل نگرانند. دل نگران فرزندانشان، بهترين فرزندان ايران كه در مكتب امام راحل درس آزادگي و ظلم ستيزي آموختند و براي جلوگيري از انحراف از راه و مسلك و مرام امام به صحنه آمدند و هم ميهنان اسلام خواه و وطن پرستشان را به صحنه آوردند و شور و نشاط آفريدند و حماسه حضور آفريدند و پاداششان ناجوانمردانه سلول هاي سرد و تاريكي شد كه جز با خدايشان نجوا كردن نمي توانند .
مادران ايراني چشم هايشان پراشك و دل هايشان پرخون است. تعلق خاطرشان به انقلاب و نظامي كه خود و فرزندان سلحشور و قهرمانشان در برپايي آن نقش ايفا كرده اند، آنان را بيش از هرچيز به تلاطم مي آورد و جوشش درون به خيابانشان كشيده و مي كشد تا سپربلاي جگرگوشگانشان باشند و لحظه اي دغدغه هاي مادرانه رهايشان نمي كند. بي اعتنايي به اعتراضات قانوني، خون هاي به ناحق ريخته شده، محبوس كردن بهترين هاي وطن اعم از زنان و مردان، ضرب و شتم و جرح جوانان و سالخوردگان و حتي كودكان و مفقود الاثر شدن تعداد زيادي از هم وطنانمان، همه ايرانيان آزادمنش و بيش از همه مادران را جريحه دار كرده است.
كميسيون زنان و شاخه زنان جبهه مشاركت ايران اسلامي با ابراز تأثر و تأسف شديد از به سخره گرفتن آراء واقعي مردم مشاركت طلب و آزادي خواه و از آن اهانت بارتر حضور معترضانه شان، خواستار پاسخگويي مقامات مسئول در اين زمينه است و ضمن سپاس از احساس مسئوليت شهروندان غيرتمند ايراني در سراسر كشور براي حفظ همبستگي و حضور سبز و مستمرشان با خويشتنداري كامل و نيز تشكر از اقدامات دلسوزان نظام كه متأسفانه هنوز شاهد اثرات آن نبوده ايم، استمرار اين اقدامات را تا حصول نتيجه ضروري مي داند و با ابراز هم دردي با خانواده هاي داغديده و متألم از ضرب و جرح و حبس مفقود شدن عزيزانشان، سامان يافتن امور را در اسرع وقت براثر رسيدگي عاجل مسئولان به صلاح نظام مي داند و از عقلا و صاحبان تدبير انتظار دارد به نقش تاريخي خود آگاه گشته با سلب مسئوليت از خود در تبعات و عواقب بي اعتنايي به خواست واقعي مردم و ضرورت بازگشت امنيت و اعتماد و سلامت به جامعه، سهيم و شريك نگردند .

اللهم اجعل عاقبة امورنا خيرا

0 comments:

ارسال یک نظر