فیض الله عرب سرخی ، قهرمان همیشۀ تاریخ






تو را به هر طرف که می روم

به جان خویش بسته و

به قلب می کشم به دوش

تو در خیال من که نه ،

به هر نفس که می کشم

نشسته ای چه نازپوش !

.................................................................

و اینک به جای نجوا فریاد برآرم :

در عاشقی گریز نباشد ز ساز و سوز

استاده ام چو شمع مترسان ز آتشم

نوشته شده توسط رها در 12:51

24/4/88

4 comments:

ناشناس گفت...

اكر شما از خودتون تعريف نكنيد كي تعريف كنه\ واقعا براي فيض الله عرب سرخي متاسفم كه حتي به خون دو برادر شهيد خود (حجت و فتح الله عرب سرخي)نيز بيحرمتي ميكند و انها را لكد كوب ميكندانشاالله شاهد محاكمه او در دادكاه خواهيم بود(مرك بر ضد ولايت فقيه)

ناشناس گفت...

من هم برای شما متاسفم که هیچ پیگاهی برایتان نمانده است، چه در بین مراجع، چه در بیت امام، چه در بین خانواده شهدا، چه در بین قشر روشنفکر و دانشگاهی، چه حتی در بین طرفداران خودتان. کم نیستند رزمندگان دفاع مقدس و خانواده شهدا که در زندان‌های شما هستند، از آقای عرب سرخی گرفته، تا جواد امام، تا محمد رضا جلأیپور، تا فرزند شهید بهشتی‌ ... متاسفم که جز ۹۹ نفر معروف مجیز گویی برایتان باقی‌ نمانده.

حسنی گفت...

شاید در میان اسیران جنبش سبز کسی را مظلوم تر و عزیزتر از آقا فیض نشناسم. مردی که هم به خودش ظلم شد و هم به خانواده گرانقدرش. روزهای اول برای دختر و همسر محترمش پستهای زیادی نوشتم تا امیدی که در دل دارند برای آزادی این مرد بزرگ زنده نگه دارم(در حد توان خودم) افسوس که دیگر روی نوشتن ندارم.

ناشناس گفت...

سلام
ببین آقاجون من یه نفری هستم از اردبیل که هم تو سوابقم بسیجی نمونه رو دارم و هم حضور تو عرصه سیاست تو دانشگاه تهران و انتقاد از نظام
عزیزانم ما مسلمونیم و ایرانی هدفمون اعتلای ایرانی اسلامی است پس چرا این کار ها رو امثال عرب سرخی و صفایی فراهانی ها انجام میدن اونا بایستی به تاریخ جواب پس بدن شما الان در مورد صلاح الدین می خونین و افتخار می کنید مطمئن باشید آیندگان از رهبر انقلای خواهند خواند و افتخار خواهند کرد و لعنت رو به شما خواهند فرستاد که دست به غرب دادین

ارسال یک نظر