چریک پیر روزت مبارک / یاسر و میثم نبوی



پدر عزیزم، سلام!

امروز ۱۳ رجب است، تولد مولایمان علی‌، و مطابق هر سال می‌خواهم روز پدر را به تو تبریک بگویم. اینبار اما با دفعات گذشته تفاوت دارد. اینبار تو در بند هستی‌ و من مجبورم برایت یاد داشتی بنویسم تا بعد‌ها بدانی که در این روز به یادت بودم.

راستی‌ پدر! سه هفته از ربوده شدنت در نیمه شب ۲۶ خرداد می‌گذرد. میگویم ربوده شدن، چون مدعیان قانون هیچ حکمی به تو نشان ندادند که اقلاً بدانی که آن هشت نفر که در نیمه شب تو را با خود بردند وابسته به کجا و کدام نهاد بودند.

روزگار غریبیست پدر! بعد از سی‌ سال دوباره به اوین برگشتی‌ ولی‌ نه توسط شاه، بلکه توسط نظامی که تمام عمر خود را صرف تثبیت و سرفرازی آن کردی، نظامی که به خاطر آن هفت سال از بهترین سالهای جوانیت را در زندان سپری کردی و شکنجه شدی، نظامی که جاروکشی آن را افتخار خود میدانستی ...

ولی‌ جای تو در این نظام سلول انفرادیست، چرا؟ نمیدانم، شاید چون مانند ملوانان انگلیسی‌ به خاک کشور تجاوز نکرده بودی، که اگر کرده بودی، چند روز در حبس به بهترین و محترمانه‌ترین شکل پذیرایی‌ میشدی و پس از چند روز با یک دست کت شلوار با سلام و صلوات بدرقه میشدی.

آری پدر! تو مجرمی، جرمت دفاع از حقوق ملت است، جرمت استعفای مدرس گونه ات از نمایندگی مجلس ششم است، جرمت این است که صلاح کشورت را فریاد میزنی، ولو اینکه بی‌غیرت خوانده شوی و در تظاهرات جمهور ناب بد از نماز جمعه، که البته با مجوز کاملا "قانونی‌" بود، شعار سر دهند "نبوی بی‌ غیرت از خانه این ملت اخراج باید گردد"، جرمت این است که به جمهوری اسلامی، نه یک کلمه بیش نه یک کلمه کم باور داری، جرمت این است که میخواهی‌ خط راستین امام را به نسل من بشناسانی.

نه تنها تو، بلکه نخست وزیر زمان امام و دفاع مقدس هم امروز مجرم است، میلیون‌ها نفری که به او ری دادند هم مجرمند، چون به میزان بودن رای ملت باور دارند.‌ای کاش نسل من و تو پیام استعفای قهرمانانه نمایندگان مجلس ششم را در میافت که هشدار میدادید در مورد هدم اساس جمهوریت. امروز همه میفهمیم که چه چیز را فریاد میزدید. امروز همه شاهدیم که اسلامیت نظام نیز به مسلخ خود کامگی میرود.

چریک پیر! می‌خواهم بدانی که ما نیز همچون تو، حسرت یک آه را بر دلهای سیاهشان خواهیم گذشت. تا پس گرفتن حق مردم از پا منشین و بدان که ما نیز به چیزی کمتر از این راضی‌ نیستیم.

ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا و انصرنا علی القوم الکافرین

روزت مبارک.

8 comments:

مسعود قریشی گفت...

بهزاد با آزادی و آزادگی عجین شده است. زنده باد چریک پیر.

ناشناس گفت...

به امید روزی که دیگر آزاداندیشان را در بند نبینیم

ناشناس گفت...

برادرانم یاسر و میم عزیز
صبور باشید و پایدار همچون پدر مبارزتان که سحر نزدیک است
الیس الصبح بقریب

ناشناس گفت...

سلام.زنده باد چریک پیر.همو که همواره توصیه به صبرو
مبارزه مستمر داشته ودارد.روسیاهی برای آنانیست
که مهمان ناخوانده اندورفتنی وپیروزی ازصاحبان
انقلاب که بطور قطع آقابهزادیکی ازاصلی ترینهاست.

ناشناس گفت...

زنده باد نبوی تاج زاده حجاریان
کسانی که حتی یک عکس از دوران انقلاب ندارند حالا شدند انقلابی و به اصطلاح دلسوز انقلاب و کسانی مثل مهندس نبوی که از جان برای این انقلاب و کشور مایه گذاشتند شدند ضد انقلاب در پایان هم این جمله
که شیر اگر پیر هم باشه باز شیر
زنده باد نبوییییییییییییییی

ناشناس گفت...

درود بر چریک پیر مسلمان ساده زیست و آزادیخواه.من از جوانی در انقلاب و مبارزه بوده ام . سی سال مدیر صنعت بوده ام . افتخار می کنم که نبوی وزیر ما بوده است و قهرمان در مبارزه .قهرمان در پاکی و مسلمانی . قهرمان در آزادی خواهی. اسلامش ابزارش نیست . قدرت او را نفریفت . او افتخار ایران است.

ناشناس گفت...

درود بر چریک پیر
یاسر و میثم عزیز اندکی صبر سحر نزدیک است.
به امید روزی که دیگر بهزاد و بهزادها در زندان نباشند، همانهایی که آزاده اند و برای آزادی مردم و مملکت خود تلاش می کنند.
هادی

علی گفت...

میثم و یاسر عزیزم به یاد داشته باش که چریک پیر برای دفاع از آزادی همه آحاد ملت به بند کسیده شده است لذا او پدر همه ازادیخواهان ایران است بنا بر این ما هم مانند شما روز پدر را به ایشان تبریک و برای این قهرمان استقامت و مبارز ارزوی سلامتی و رهایی از بند خوددکامگان را از خداوند منان مسالت می کنیم. به امید ایرانی آباد آزاد و سر بلند

ارسال یک نظر