یک نماینده مجلس به «موج سبز آزادی» خبر داد: تجری و بروجردی دروغ می‌گویند؛ هیچ نماینده‌ای تاج‌زاده را ندیده



این نماینده مجلس هشتم که نخواست نامش فاش شود، به «موج سبز آزادی» خبر داد که برخلاف ادعای تجری و بروجردی، آنها هیچ ملاقاتی با مصطفی تاج‌زاده نداشته‌اند و آنچه در مصاحبه‌ها به عنوان گفته‌های تاج‌زاده نقل کرده‌اند، مطالبی بوده که سعید جلیلی، دبیر شورای عالی امنیت ملی، در اختیار این دو نماینده قرار داده است.

گفته می‌شود آقای تاج‌زاده در محلی خارج از اوین (احتمالا بازداشتگاه 66 سپاه) نگهداری می‌شود و دروغ این دو نماینده نیز ابتدا از همین‌جا آشکار شد که آنها ادعا کردند مصطفی تاج‌زاده را در اوین دیده‌اند.

به گزارش موج سبز آزادی، این نماینده همچنین درباره علت استعفای کاظم جلالی نیز گفت: «آقای جلالی حاضر به دروغگویی نبوده و به همین خاطر با آقای جلیلی دعوایش شده است. ایشان می‌گفته چرا به ما هیچ اطلاعاتی نمی‌دهند و فقط گزارش‌های آماده‌ای را می‌دهند که از رو بخوانیم. فی‌الواقع آنها اصلا نماینده‌ها را به حساب نمی‌آورند، نه هیچ اطلاعاتی به آنها می‌دهند، نه جایی راهشان می‌دهند.»

وی درباره علت همکاری آقای تجری با دروغ‌پردازان نیز گفت: «متأسفانه از ایشان پرونده (...) دارند، یعنی آتو دارند و ایشان هم مجبور شده برای حفظ خودش این حرفها را بزند.»

این نماینده همچنین تهدید کرد که در صورت تکذیب این واقعیت‌ها از سوی آقایان تجری یا بروجردی، جزئیات جدیدی را درباره مسائل زندان‌ها و کمیته تحقیق مجلس فاش خواهد کرد.

0 comments:

ارسال یک نظر